Arrangör lokal/regional

Magnum

Trådstartare
Vad är den främsta skillnaden för arrangören om man har en lokal alt regional dressyrtävling?

Sv: Arrangör lokal/regional

Jag tycker inte att det är någon jättestor skillnad (då har jag varit med och arrangerat upp till nationell nivå på tävling).

Det som kan vara är att det blir mer "gnäll" från ryttare (och ryttarföräldrar) ju högre status det är på tävlingen ;)

Sv: Arrangör lokal/regional

att man måste lämna minst anm.avgiften tillbaka till placerade. vet minst en klubb som arrangerat tävling som lokal bara för att slippa det :angel:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter 2025 avgörs en rad Europamästerskap för seniorer. Inget samlat mästerskap hålls och arrangör har utsetts individuellt för respektive...
Svar
0
· Visningar
112
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Redan inför SM i dressyr på Grevagården valde arrangören att säkra upp med polisiär närvaro. Något som bemötts med positiv respons – och...
Svar
0
· Visningar
203
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter De nordiska mästerskapen i hoppning, dressyr, paradressyr och voltige skulle ha arrangerats av Helgstrand Event under 2024. Men efter...
Svar
0
· Visningar
348
·
Dressyr Hej! Nu när tävlingarna drar igång tillkommer också arbetet med att vara funktionär. Jag ska vara speaker men det var ett par år sedan...
Svar
16
· Visningar
1 910
Senast: settis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka