Arrangerade rundresor

Jag tror det har ändrats mycket. För trettio år sen tyckte jag det bara var gamlingar som åkte på sånt så det var inte ens tänkbart. Men när jag själv var på en sån resa för två år sen så var det jättemånga yngre. Många i min ålder. Några få äldre och de skojade om oss "ungdomar" som var mellan 40 och 55 år.

:cautious:
 
Jag åkte på en gruppresa till Uzbekistan som slutmål och jag var bland de yngre 34 år. Men gud så roligt vi hade min svåger och jag bland de lite äldre. Man föstes hit och dit (på KGBs tid) för man fick inte lämna gruppen , men det var ju bara skönt tyckte jag. Jag valde bort transsibiriska järnvägen och jag ångrar det inte. Jag som nästan nykterist hade ganska roligt åt en del onyktra. Väldigt mycket kultur och annat än charterlivet kring Medelhavet.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 132
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 342
Senast: cassiopeja
·
F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
39 506
Senast: scizofren
·
A
Hundavel & Ras Startade nyss en tråd om Berner Sennen, men får ge upp den tanken för nu eftersom jag har en hundrädd förälder jag måste gå till mötes...
2
Svar
31
· Visningar
13 524
Senast: annibanni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp