Arne´s nya tröja

giowanna

Trådstartare
Här kommer en bild på en frusen Arne, vars matte snabbt och lustigt fick slänga ihopa en tröja, då värmen pajjade i huset... :D

PICT0001_008.sized.jpg

Den påminner lite om en sån skjora som man ofta ser i Asien, med en väldigt låg krage :)

Sv: Arne´s nya tröja

Vilken sööööt! :love:

Och hunden var gullig också... :D

Tröjan har en finess; kardborrband över ryggen, så att man lättare kan sätta på Arne den :D

:rofl: :rofl: det var den underbaraste bildne på länge! vad är det för något? (ras alltså)

Tackar!

Ja, den är hemmagjord! Det är för dyrt att köpa sånt i affär :O :D

Men ända ganska enkelt att sy ihop en hemma själv :)

Jättefin!! :banana: :banana:
Jag håller med, på tok för dyrt i affärer. En fleecedress kostar från 300kr + frakt om man beställer på internet.

ÖB säljer fleecefiltar som räcker till en dubbelsydd eller två vanliga dresser. Filtarna kostar 29kr :smirk:

Denna sydde jag sist, ta bort "http://" för att se:
http://hem.passagen.se/retra/xander/PA210016.JPG

Jaa, verkligen, tygaffärerna är ganska billiga på fleecetyg oxå! :idea:

Hejja alla som syr själv! :bump:

Hahahah:D

Kul att ngn erkänner det:angel: :rofl:

MASSA folk som försöker vera oberörda när vi är ute i stan osv, sen hör man dem viska bakom ryggen, (såååå gullig!!!!) Ibland kommer de fram och frågar om det är en chihuahua...:p

Men den frågan kom mest när han var mindre, nu börjar han ta sig.:love:

Jag kan ju lika bra meddela att Arne är på hundpensionat just nu. Jag och sambon är i Norge för företagets räkning, och A´s rabies-vaccin är inte testat ännu (21 dec). Så han får ju inte komma ut från Danmark om man åker in dit, vilket men måste för att flyga till Oslo. Väldigt dumt, med tanke på att vi bor 5 minuter från Sturup:cool:

Han ska sova där 3 nätter, och gosa sig med fröknarna:D

APO: Har du sett vårt galleri med bilder? www.galleri.icemy.com :angel:

Var det du som sydde en jättefin röd hoodtröja för ett tag sedan?

Skulle vilja ha något liknande till mina dobbisar:D:love:

Har du nåt bra mönster att gå efter??
Funderar på att sätta mig ner och knåpa ihop ett täcke till lagotton för framtida nedklippningar.

APO:Haha, om du inte märkt det, är de flesta bilderna med lilla A sovandes:angel: vi har ungefär fem ggr så många bilder egentligen, men de är inte värda att se på :D

:love: RR, de är såååå fina!!! Lycka till i framtiden :)

ENYA: Näää, det var inte jag, tyvärr. Men jag ska ta mig tid till det ngn dag! Hoodtröjor är snygga och mysiga! Men A klär inte i rött :D

JORDGUBBEN:Jaaaa, min klara favorit heter Stoff&Stil, vid svågertorp. Samma ställe som Bauhaus ligger, om du vet. Deras hemsida (inte mkt produkter där jämfört med i affären)
http://stoffochstil.se/

HEMLIG: Jag har en grundmodell som jag kan maila dig om du vill?
Maila till my@scandichosting.se, och förklara vem du är, så kan jag försöka rita i paint :D

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 104
Senast: Hermelin
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 777
Senast: Anonymisten
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
25 495
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 538
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama