Arizona 2005

Sv: Arizona 2005

HALLO!
Är det bara 42 som har titta på videon :confused:
Vad tänke ni om dom Hashknife Häster?
Az

Ett fantastiskt arbete med att hålla amerikas historia levande. Skönt att det går att skydda mark från exploatering så att vi wannabees kan se hur rancharbete går till i USA. Tyvärr finns inte många uppdrag här hemma...

Jo på vissa ställen är det livenda, men som du markt det finns inte mycket bytet, svor att tänka att gräs växt Stirrup High för 100 år sen. Over Stocking av boskap och över 10 år av torken har gört sitt till hela sydväst america.
Dock har Babbitt´s avel främ tuffa häster av den Driftwood blodlinja.
Man kan gå intill Auktion Colt Photo´s och se mor och föl som auktions utt i Juli, kraftig ben och reala fotter.
Vill påpeka att dom ÄR INTE AV DOM ORIGINAL STÄM HASHKNIFE HÄSTER;
Dom första var fransk perchon, morgan och en hancock hingster X med mustange och vissa inhemsk sto.
Az

jo, det är spänannde med quarterhästens ursprung.
Helt annan fråga med tanke på missväxt: Fortfarande problem med folk som svälter ihjäl sina hästar eftersom inte hästarna får gå till slakt?

Ah, du känna till det!
Visst är det tråkig.
Du kan skaffa en finn häst grattis om du vet var man ska leta.
Az

Liknande trådar

Western Tråden är sammanfogad med inlägg från BBtråden. Förstainlägg: http://www.bukefalos.com/f/showpost.php?p=15341177&postcount=8 /ricca...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 895
Senast: Bewildered
·
Western När jag var liten berätta farfar när han jobba på rancher ut i Dakota och Montana och dom Range Horses som fanns, jag fråga vad det var...
Svar
8
· Visningar
1 385
Senast: Bewildered
·
F
Western Smyger in för första gången på länge nu på buke då jag åter igen vart rejält dålig (smyg in på hemsidan vår under vem e matte, så ser...
Svar
9
· Visningar
5 462
Senast: Sellan
·
Z
Hoppning Så, ni som kan allt det här med stam och sådant. Ni kan väll ta en titt på min hästs stam och ge några komentarer? ;) Vi börjar med...
2
Svar
20
· Visningar
2 242
Senast: hoppsann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18