Arg på popcorn!

Morran

Trådstartare
Vår hund blir skitsned när vi bjuder honom på popcorn! Först tigger han till sig ett. Men när man sträcker fram det så ryggar han och visar tänder mot popcornet. Sedan tar man det i munnen, lägger det på golvet och STAMPAR och attackerar till det bara är smulor kvar.
Fruktansvärt roligt att titta på , det är exakt likadant varje gång. Men varför? Annars äter han ALLT som man sträcker fram (ink. medicin) Någon som varit med om något liknande?

Sedan tar man det i munnen, lägger det på golvet och STAMPAR och attackerar till det bara är smulor kvar.

Tja gör man så mot popcornet så förstår jag att han blir arg och visar tänderna. :D :D :angel:

:D :D Han har det inte lätt Er hund, det hör jag det! En familj som hoppar och stampar på små vita grejer och en familj som SLÄNGER mat! Oj oj oj, stackars hund. :D ;) :angel:

Dessutom får katterna ligga i soffan och sängen, men inte han. Vi blir nog anmälda för vanvård och djurplågeri snart... :devil:

Troligen! :crazy: Måste faktist säga att jag aldrig tidigare hört om så grov vanskötsel som du skrivit i dina inlägg ovan. :D ;) ;) ;) :D

Antagligen ligger katten i ditt knä också och blir klappar på samtidigt som hunden får ligga på det hårda, kalla golvet!? :eek: :angel: :angel:

Liknande trådar

Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 498
Senast: Sel
·
Hundhälsa Jag sitter här och är smått chockad. Tidigare idag så tog en bekants stora hund (grandistik på 55 kilo) tag i en av sina flockmedlemmar...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
9 132
Senast: em-pirre
·
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
46 448
Senast: Efwa
·
Övr. Djur En berättelse om vår Stäppvaran Tösen. Och en berättelse om hur illa vissa reptiler sköts. Med folk som slutar mata för att den ska...
Svar
11
· Visningar
1 620
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka