Arg!!!!! Inget kallblodslöp i rättvik!!!!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Simpsons
  • Startdatum Startdatum
S

Simpsons

Jag blev så besviken, när dom hade tagit bort båda kallblods löpen till den 5mars. I klassen upp till 160.000:- va det 12 hästar anmälda. Men det räckte inte! Jag menar kan dom inte göra ett undantag och köra volt ist för auto då!? Det har ju inte varit nå trav där på länge.
Usch:cry: jag som ville att min pålle inte ska åka för långt, nu för första starten på länge. Nån mer här som anmält till det löpet????

Sv: Arg!!!!! Inget kallblodslöp i rättvik!!!!

Nu har jag ingen häst anmäld till den dagen, men man kan ju inte ändra förutsättningarna till att helt plötsligt ändra från auto till volt. Varför skulle man göra något sådant undantag?

Konstigt utseende på anmälningslistorna till Rättvik den dagen, långt ifrån alla lopp redovisas.... Var det inga hästar anmälda till nån av "femton bakom bilen" propparna?

Nu har jag ingen häst anmäld till den dagen, men man kan ju inte ändra förutsättningarna till att helt plötsligt ändra från auto till volt. Varför skulle man göra något sådant undantag?

Konstigt utseende på anmälningslistorna till Rättvik den dagen, långt ifrån alla lopp redovisas.... Var det inga hästar anmälda till nån av "femton bakom bilen" propparna?

Jo de loppen finns med på ATGs startlistor iaf...

Jag tänkte på propparna till femton-bakom-bilen loppen.. De finns då med på startlistorna iaf... Jag har ingen aning om något kallblodslopp :)

Ok :) Tänkte det var nåt fel hos mig, eftersom det var kallblodsloppen som det pratades om. Men då är det rätt , för jag ser också de varmblodiga "femotn bakom bilen"-loppen. :)

Om du läser i proppen i tidningen, så ser du att det skulle ha varit kallblodslopp.
Jag vill inte ha något påhopp, tycker bara att det är synd. Många vill faktist se dom löpen.
Det var 12st anmälda dit, men det skulle vara 15. Trist!!!

Det jag menade var anmälningslistorna på travsport.se, där finns inte alla loppen redovisade. Tycker det är märligt. Ok om man inte visar några anmälningslistor alls (inte ok enligt mig, men då kan jag åtminstone begripa att man struntat i att redovisa), men att bara redovisa vissa lopp kan jag inte se någon vits med.

Lider med dig.. får ett kallblodsföl i sommar som jag tänkt spara och tävla.. hoppas de skärpt till sig tills dess.. Jag tycker att när de vet att du brukar vara lite dåligt med anmälningar till kallblodsloppen så kan de väl köra lopp där det inte gör nått att det inte är fullt.. taskigt att bara ställa in.

*knapplån*

Man kan inte köra 15 bakom bilen om det bara är 12 med. Det blir ju orättvist för de som skulle ha fördel. Ska bara de med den lägre prissumman få vara med, eller bara de med den högre?

Nej inte så jag mena! Utan om det hade funnits nån chans att köra voltstart. Om hästägarna hade gått med på det!

Vet inte riktigt vem du skrev till men jag svarar.. varför inte ta det som en vana att när man skriver propositoner till kallblod så dumpar man de versionerna där det är tillägg eller vad man ska kalla det. Tycker det verkar vettigt.

Femton-bakom-bilen-loppen är delade, så jag tror det är därför de inte syns bland anmälningslistorna, jag vet att det har varit så någon gång tidigare vid delade lopp också. Dock klagar inte jag, för våra kom ut i de här varmblodsloppen...:bump:

Vet inte riktigt vem du skrev till men jag svarar.. varför inte ta det som en vana att när man skriver propositoner till kallblod så dumpar man de versionerna där det är tillägg eller vad man ska kalla det. Tycker det verkar vettigt.

Jag skrev knapplån, mitt inlägg var ett allmänt inlägg, inte riktat till någon särskild.

Bara nyfiken, hur vet du att det var tolv anmälda?
Har du pratat med dem och i så fall varför fick du inget vettigt svar från banan?

Jag skrev knapplån, mitt inlägg var ett allmänt inlägg, inte riktat till någon särskild.

Jo jag vet att du skrev kl.. men texten du skrev verkade vara riktad. men nu har vi rett ut det :D

Det måste ju vara på alla tränare som har kallblod och inte anmälde till detta loppet. Det är ju deras fel att det inte blev något lopp.

Ringde till rättvik. Då jag såg att löpet inte var med på datorn. Och jag frågade hur många som anmält. Och hon sa 12. :(

Vet inte riktigt, vet inte vem som sköter det. Men arg för att min häst inte fick komma ut i ett passande löp, ganska nära där vi bor. Det är ju första starten nu i år. Har inte startat på ca 3år.
Hade säkert många av er också känt!
+ att det är så få löp ibland just denna prisklass.
Tyckte bara det var väldigt synd!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka