Arg, besviken, ledsen, förbannad... (vagnsbest)

Sv: Arg, besviken, ledsen, förbannad... (vagnsbest)

Jo, det var väldigt kul att även de Edebybor som är ointresserade av häst kom för att beundra vagnen! :D
Jag är "lite ivrig" att få prova, men väntar otåligt tills det finns folk som har tid att vara med för en första tur, man vet ju inte hur Meja reagerar på det nya sättet att dra vagn även om jag är övertygad om att hon kommer vara helnöjd!

Har du inte provat den än!!!!
Jag hade aldrig klarat att vänta så länge med att prova ny vagn...
Den är jättefin hoppas ni blir nöjda med den...

Vilken tjusig vagn! Söt fjording:love:
Vilket stiligt ekipage ni blir, ser fram emot fler fina bilder när ni kör premiär;):D

Gaah, den ser nästintill PRECIS ut som min.
:love: :love: :love: :love:
Den ÄR underbar.

Grattis i massor.

:bump:

Vad kul att den kom tillslut! :bump:
Hoppas ni får många underbara turer framöver :D

Premiär i dag! :banana:
Det är ju som sagt bra att ta det säkra före det osäkra när man sätter hästen för något nytt... :angel:
Jag på kuskbocken med min man och mitt kusinbarn på var sida ledde till att Meja inte ville! "Hua vilken tung och konstig vagn" sa hon och backade tills det tog stopp!
Byte av kusk=mitt kusinbarn på kuskbocken och jag på backen gav ett bättre resultat!

Detta foto får avsluta denna tråden, men jag lovar fortsättning i annan tråd framöver!

Senast ändrad av en moderator:

Åh vad härligt det ser ut :love:

Men vad är det för fin brösta (eller vad det där heter) som du har? Den ser skön ut!

En sk "french-coller" som jag köpte eftersom jag vill ha något nättare än lokselen men som fördelar trycket bättre än en bröstsele (hon är ju fjording och har taskigt med utrymme mellan bogbladsspets och stupe (OBS, min åsikt men inte proffsens åsikt))...
Hon verkar gilla den men vi har ju inte "hårdtestat" den än!

Meja, Meja, fina damen i fina vagnen! Härligt!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 069
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 443
Senast: Migo
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
12 184
Senast: liiinnea
·
Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
6 562
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka