Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, ja du verkar inte behöva oroa dej för va du ska hitta på under semestern iaf närå, där kan nog bli superfint!
Men varför bara marktäckare? blir inte det lite platt tror du? några buskar å högre perenner skulle va fint!
Lavendel är jättefint.
Det försöker jag fylla ett helt litet land med på ett annat ställe.
Tyvärr går det inte alls bra för mig att så dem. Det lilla jag fick upp förra året av lavendel från frön var INTE värt besväret.
He he, jag satt å läste i boken Förökning igår å drömde om vår när min man kommer in å tittar på mej med ett stort flin: sitter du här å läser trädgårdsporr han gick å småflinade åt sin lustighet hela kvällen, lättroade stackare...
Män är ett lättroat släkte, speciellt när det är sex inblandat.
Har för mig att det är svårt att dra upp lavendel från frön, men desto lättare att ta sticklingar av årets skott och sätta i sand.
Jag har inte odlat någonting på flera år, så hur de här små smakar har jag ingen aning om!
Mitt odlande har bokstavligt talat legat i träda i mer än sex år. Lade igen köksträdgården när vi byggde om och har bara odlat tomater och gurka i växthuset.
Nu skall jag odla i pallkrage vilket ska bli jättespännande!!!