-Catherine-
Trådstartare
Hjälp vad jag slitit, hur i hela friden kan de skita ned och förstöra så mkt på bara ett år?!
Inte ville jag in med högtryckstvätten i stallet heller för jag tycker det blir så förbannat blött, så det var bara till att greppa skurborste och såpaflaskan och sätta igång med att gno.
Sen skulle det bytas ut plank och målas också...pust!
Men nu äntligen börjar det bli klart iaf, tack och lov. Bara lite målning kvar, men jag fick slut på färg så jag får ta en paus tills jag varit in till stan på fredag och handlat mer. Under tiden får jag roa mig med att sätta igen hålet i väggen där det suttit ett fönster innan jag byggde sadelkammaren.
Men det är MKT roligare att snickra än att skura och måla
Statusbild:
Hur har det gått för er andra, är ni klar för länge sedan kanske?
Inte ville jag in med högtryckstvätten i stallet heller för jag tycker det blir så förbannat blött, så det var bara till att greppa skurborste och såpaflaskan och sätta igång med att gno.
Sen skulle det bytas ut plank och målas också...pust!
Men nu äntligen börjar det bli klart iaf, tack och lov. Bara lite målning kvar, men jag fick slut på färg så jag får ta en paus tills jag varit in till stan på fredag och handlat mer. Under tiden får jag roa mig med att sätta igen hålet i väggen där det suttit ett fönster innan jag byggde sadelkammaren.
Men det är MKT roligare att snickra än att skura och måla
Statusbild:
Hur har det gått för er andra, är ni klar för länge sedan kanske?