Den är ju jättebra! Lagom läskig för en fegis som jagJag hörde så mycket gott om haunting of hill house men den var så fruktansvärt dålig att jag trodde det var ett skämt. Men kanske den blir bättre längre in om man orkar titta fler avsnitt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är ju jättebra! Lagom läskig för en fegis som jagJag hörde så mycket gott om haunting of hill house men den var så fruktansvärt dålig att jag trodde det var ett skämt. Men kanske den blir bättre längre in om man orkar titta fler avsnitt...
Eller hur, vad är poängen med att basera en serie på en bok och göra om exakt allt?
Pilotavsnitten brukar ofta vara det mest "överdrivna" avsnittet på en serie så rekommenderar att se mer Hade trott själv att den skulle vara överdriven och spä på fördomar men var faktiskt helt okej serie. Sex-biten stämmer väl iförsej men betydligt mindre än andra serier som jag ser så ändå ok för migKanske inte årets, men Atypical? Alltså jag har inte ens sett ett helt avsnitt , men blev så besviken. Den verkar lika "typical" som något annat. Huvudpersonen är ett extremt skolboksexempel utifrån sin diagnos betraktad och allt handlar om att alla vill ha sex, som vanligt.
Det enda positiva är väl att funktionsvariationer lyfts fram.
Jag har inte läst boken, så vem vet, jag kanske gillar den..Jag har läst under the dome och hatade serien, den var inte alls som boken
Pilotavsnitten brukar ofta vara det mest "överdrivna" avsnittet på en serie så rekommenderar att se mer Hade trott själv att den skulle vara överdriven och spä på fördomar men var faktiskt helt okej serie. Sex-biten stämmer väl iförsej men betydligt mindre än andra serier som jag ser så ändå ok för mig
Åh nej! Jag som hört gott om den. Tänkte köra ett par avsnitt i helgen, håller tummarna!
Jag gillar den
Den är bra!
Jag tyckte den var riktigt bra. Hur de fått till dialekten, först var det lite störigt men det var ju faktiskt så man pratade i Stockholm på den tiden. Och alla fantastiska kläder!