årets riksmästerskap i WE

C

coffee00

Hej alla ni WE intresserade!
Tänkte berätta att ni som vill gärna kan komma och kolla på riksmästerskapet i Kulla vreta, Bålsta, den 28 augusti.
Och ungdomsdagen som WE:s ungdomssektion har arrangerat den 3 september även den är i Kulla vreta. Där kommer det finnas träningar och fakta kring WE, så kom gärna dit och kolla om du vill lära dig mer om WE eller är intresserad av att börja.

Sv: årets riksmästerskap i WE

för få anmälningar. tävlingsklasserna är kvar men tyvärr inget RM.
så om nån intresserad fortfarande vill komma och kolla så är det iaf fortfarande tävling. :)

Men på WEs fb stod det häromdagen att det skulle vara på ID istället. Står dock inte kvar så de kanske har ändrat tillbaka?

Okej, väldigt tråkigt. Jag hade ändå inte kunnat åka då jag bor i Göteborg.
Kanske kan RM vara någon annanstanns nästa år? ;) Kommer klasserna vara detsamma? Jag trodde att det skulle gå i svår klass men så var det ju inte.

Annaklara kollade nu och tävlingen ska som planerat vara på Kulla Vreta.

jolyza. synd att du inte kan komma då. :( ja det är ju ganska aktivt med WE i göteborgs området. :) klasserna skulle vara samma och medelsvår va högsta klassen.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 506
Senast: Anonymisten
·
Småbarn Tankar, tips och input mottages tacksamt. Mitt barn (R), drygt 2 år gammal, började på fsk i september. Han har trivts bra hela tiden...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
16 951
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 155
Hästvård Vår häst har en envis liten hälta lokaliserad till höger framhov som visar sig som en "nickning" framförallt vid longering i höger varv...
2
Svar
24
· Visningar
7 394
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar