Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Och av 45 ston till Canterbury var min en av de 5 som aldrig tog sig. Men noterade också att en av de starka kandidaterna till nästa år Connor fått 6 ston i Sverige och samtliga var dräktiga!
Just att det känns kört när stoet semineras typ 14:e juli för att man vet att tar den sig inte nu så blir det till att åka till stationen i mars nästa år (vilket ger ett väldigt tidigt föl istället). Personligen tar jag hellre ett föl i juli än i februari om man bara ska tänka på fölet och inte på visningar.
Den hoppar fint, men ser inte helt lättriden ut dock!
Tycker också det är lite väl tidigt att de stänger stationerna innan augusti är slut, men jag vet inte, de på min seminstation har ju "vanliga" jobb också, kanske blir svårt för dem att få ihop det annars. Trist för oss med krångelston bara...
Hästnyheter När jag tittat på dressyr på TV och sett hästar som sett rejält obekväma ut med gapande mun, piskande svans och öronen tätt bakåtstrukna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.