Årets Ponny/Riksföl

hanna_shetland

Trådstartare
Någon som vet vem som blev Årets Ponny? Och hur det gick på Fölriks?

Vi hade en ponny kvalificerad att delta i Årets Ponny och två fölungar till Fölriks men bedömde att det var för långt att åka med sto och föl. Nån som var där?

Sv: Årets Ponny/Riksföl

Moelgarnedd Montana blev Årets ponny! :banana: :banana:

Fölchampion blev ett shettisföl, nån av de två som var med. Minns inte vilket, kan ha varit Slättens-fölet....ett sto iallafall.....fast det kanske det andra också var. :o

Det stämmer det var Slättens Carisma som blev fölchampion .. Carisma är då alltså vårat föl *ler* ;-)

Och jo de var sto båda shettisarna *ler* ;-)

Montana var så fin och det var helt rätt att han fick bli åretsponny tycker jag i allafall

Grattis!

Läste det på Shettisforumet precis efter jag postat denna tråd men orkade inte gå in och ändra :p

Var kan man hitta hela resultaten från Årets Ponny 2005, hur det gick för övriga raser?

Flundran

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 692
Senast: Ceta
·
  • Låst
Hästhantering Jag har två döttrar som tävlar och tränar sina ponnyer i hoppning, vilket kräver en del resande med häst. En av våra ponnyer hatar att...
Svar
9
· Visningar
1 885
Senast: Gunnar
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 225
Senast: Juli0a
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
1 048
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Lymfangit