Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fin! .
*kl*
Jag har börjat ångra ganska mycket att jag sålde min lilla kille . Han var såå spec. för mig.
jag valde Warsteiner,jag tog hand om allt som rörde mamma häst under dräktigheten,
jag var med när han föddes,jag var den som rörde honom först när han var nyfödd,
det var jag som stöttade honom lite medan han letade efter juvret, jag som satte på grimman på honom för första gången.... etc..
Han är verkligen den hästen,och så säljer jag honom . Det är många varför som snurrar runt i huvudet på mig...
Men nu verkar köparen ha fått problem inom familjen,så h*n har sagt om vi vill ha tillbaka honom så går det bra, och jag har sökt in till en skola i närheten som är CSN berättigad,så jag kan betala för hans och hans mammas stallplats, sedan får jag hjälp hemifrån med den övriga kostnaden ( hovis,vet m.m.)...
SÅ det kan ju gå, men vågar man hoppas?...
Alldeles nyfödd
Vid Midsommar.
När han fyllde 6 mån.
Mor och son
Ursäkta mitt lite långa inlägg.
Hon är verkligen jättefin!
Tack!
Han va lite småkaxig när han va riktigt liten, men det har lagt sig! Nu tycker jag att han är jättemysig! Har går med på det mesta som jag pysslar med!
Hur är din?
Blir skoj å se hur dom blir sen när man ska börja jobba lite mer me dom!
Eddie flyttade hemifrån igår. Jag hade gruvat mig ordentligt för körningen men allt gick superbra! Eddie står nu i en hage bredvid sin storebror och vi ska släppa ihop dom om nån dag. Spännande =)