Årets julklapp?

alazzi

Trådstartare
Vi har köpt en Wii till hela familjen. Det finns ju lite olika spel som passar olika personer i familjen. Hoppas att det motsvarar förväntningarna :)

Sv: Årets julklapp?

Det gör det säkert! Vi har haft jättekul med vår i två år. Jag säger så här: ska man ha en spelkonsol ska man ha en WII för det är så mycket interaktivitet i och stor spännvidd på spelen till. Ha kul :D

Sv: Årets julklapp?

Jag hade en wii fit bräda också men den sålde jag för att det är roligare när man kan spela fler samtidigt, dessutom så behövde jag tjata på barnen att inte hoppa på den.
Här går mario kart varmt och sports sen köpte jag sports resort men det var inte värt pengarna. Nu är jag ute efter barnspel så jag får se vad jag hittar:)

Liknande trådar

• Låst
Relationer Hej, Jag står i lite av ett vägskäl i livet. Tycker det är komplicerat plus att jag är autist och ganska rigid med mina åsikter om...
22 23 24
Svar
473
· Visningar
16 117
Senast: Mineur
·
Hemmet Tycker det är lite svårt att hitta relevant information så kollar här :) Hur går man tillväga för att bygga en klassisk veranda från...
Svar
15
· Visningar
879
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 518
Senast: Marita73
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 624

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka