Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ann-Louise = Lussan väl?
Jajamen!
Jag är mest imponerad över de här som var inne på det för länge sen!![]()
Och där hade vi felHa något att skriva om i tidningen. Behöver inte vara djupare än så tänker jag.
Och där hade vi fel![]()
Min mamma gissade det redan förra veckan, när jag fick henne att börja kolla på julkalendernHur många tror att bebisen kommer födas i julspelet på julafton?![]()
Det var en sådan som gamla människor och hipsters har, har jag för mig att de sa....Är det någon som minns vad dom sa om knapptelefonen? som bara gamla människor har? eller hur sa dom? Skulle vilja återge det för min man, som envisas med att ha en mobil med knappar... =)
* Jenny *
Håller tummarna för att det blir en långfilm eller annat av detta, karaktärerna är för bra för att vara slut i övermorgon!!
Jaa, jag är så ledsen att det är slut nuHåller tummarna för att det blir en långfilm eller annat av detta, karaktärerna är för bra för att vara slut i övermorgon!!
Som de tre vise hennen säkertEtt fint slut tycker jag!Jättefin kalender i år verkligen!
Men jag hade velat veta vad ungarna (tänk att det var tre!) Ska heta...![]()
Ett fint slut tycker jag!Jättefin kalender i år verkligen!
Men jag hade velat veta vad ungarna (tänk att det var tre!) Ska heta...![]()