Årets julkalender: Storm på lugna gatan

I varenda kalender de senaste åren har det varit mörka med och i år är teknikgrannen med rötter utomlands. Så ser inget behov av att ”klämma in” bara för att utan fokusera på handlingen.
:

Jamen dåså, då var det bara de kalendrar jag har råkat se dom var väldigt vita. Och jag har inte upplevt att Mika och Evin har utländska rötter men så kanske det är.

Spekulerar
om nu Lussan är hans syster så beter hon sig ännu märkligare. Nån slags hämd mot att hon var tvungen att flytta som barn? Tror ni verkligen det passar ett barnprogram?
Ja kanske

men hur kan hon inte veta något? Hon såg förvisso ung ut på bilden. Men sådanna minnen glömmer man inte om man inte råkar ut för nån hjärnskada eller liknande.
tänker vidare att det skulle iofs inte förvåna mig om så vore fallet. Den elaka systern är elak för hon saknar sin bror som hon tror inte älskade henne och allt slutar lyckligt och stationshuset får stå kvar och börjar blomstra igen. Snipp snapp slut så var denna julkalender slut.

tänker vidare att det skulle iofs inte förvåna mig om så vore fallet. Den elaka systern är elak för hon saknar sin bror som hon tror inte älskade henne och allt slutar lyckligt och stationshuset får stå kvar och börjar blomstra igen. Snipp snapp slut så var denna julkalender slut.

Fast Eskil vet ju inte. Hon är ju rätt känd i byn och man kan ju tycka att han borde känna igen henne men han säger att han inte vet något.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 109
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 138
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 477
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
979
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka