strawberrysylt
Trådstartare
Åh, så söta Evin och Sylvester är 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Shima kommer från Teheran.
I varenda kalender de senaste åren har det varit mörka med och i år är teknikgrannen med rötter utomlands. Så ser inget behov av att ”klämma in” bara för att utan fokusera på handlingen.
:
Åh, så söta Evin och Sylvester är![]()
Jamen dåså, då var det bara de kalendrar jag har råkat se dom var väldigt vita. Och jag har inte upplevt att Mika och Evin har utländska rötter men så kanske det är.
Är Shima någon av karaktärerna i serien?
Ja hon spelar MikaÄr Shima någon av karaktärerna i serien?
Dagens avsnitt var så himla bra![]()
Menar duJa, jag håller med! Ska bli spännande att se om jag har rätt... men det är jag väldigt säker på att jag har![]()
Menar duatt Lussan Silverhjälm är hans syster?
Det tror jag!Menar duatt Lussan Silverhjälm är hans syster?
Har missat gårdagens avsnitt och därför inte kollat idag heller än. Kliar så i fingrarna att trycka på spoilernMenar duatt Lussan Silverhjälm är hans syster?
Spekulerar
om nu Lussan är hans syster så beter hon sig ännu märkligare. Nån slags hämd mot att hon var tvungen att flytta som barn? Tror ni verkligen det passar ett barnprogram?
Ja kanske
Jag tror kanske att hen inte heller vet något...
men hur kan hon inte veta något? Hon såg förvisso ung ut på bilden. Men sådanna minnen glömmer man inte om man inte råkar ut för nån hjärnskada eller liknande.
tänker vidare att det skulle iofs inte förvåna mig om så vore fallet. Den elaka systern är elak för hon saknar sin bror som hon tror inte älskade henne och allt slutar lyckligt och stationshuset får stå kvar och börjar blomstra igen. Snipp snapp slut så var denna julkalender slut.