Årets julkalender: Storm på lugna gatan

Jag tycker att den balanserar lite på gränsen till för fånig (nästan som att det var till för... barn?! :confused:), men jag gillar den ändå och kommer definitivt att fortsätta tiita! :)
Så himla tramsigt med barnanpassning liksom!

Vi kollade imorse och Molle verkar gilla den! Själv såg jag bara halva bilden :angel:
CD687B69-4CF7-49F0-98B0-FDBC41475CEB.webp

Hitills verkar den inte jättebra och barnen är inte ett dugg intresserade. Vi får väl se om de får något intresse för den

Jag tycker att den balanserar lite på gränsen till för fånig (nästan som att det var till för... barn?! :confused:), men jag gillar den ändå och kommer definitivt att fortsätta tiita! :)

Hahaha, eller hur! :D

Nu efter att ha sett dagens avsnitt tycker jag den verkar kunna bli väldigt bra! Gillar!

Junior gillar den hittills och då tittar vi ;)
Den har klart potential att bli bra, jag hoppas på det :up:

Har nu sett andra avsnittet. Tycker den är helt ok :). Har de senaste tre åren försökt se alla avsnitt på julkalendrarna, jakten på tidskristallen, selmas saga och historieätarnas. Men innan dessa var det länge sedan jag följde någon kalender.
Tror inte man ska ha alltför höga förhoppningar på en kalender utan mer då bli positivt överraskad om den känns sevärd.

Tycker även att Lena PH verkar vara som klippt och skuren för sin roll :D

"Händer det inget spännande snart?" frågade min son "Det är ju bara en flytt!"

Fast sen tyckte han att det var lite kul med sköldpaddan och korvljusstaken i alla fall.

Yoga-mamman fnissade åt namaste-skämten, men de gick ju barnen helt förbi.

Jag älskade förra årets julkalender! Men minns att jag barn ganska ensam om det i julkalendertråden förra året 😞. I år tycker jag det känns lite småtrevligt men inte så spännande som förra året.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 118
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 142
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 480
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
986
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka