Årets första viltspår

Gnist

Trådstartare
Är nu avklarat :banana:

Är även frökens första viltspår dessutom :D

http://www.youtube.com/watch?v=HngNwICtlm8

Blev ju tvärkass kvalitet när det kom upp på youtube :crazy: :confused:

Nöjd är då liten fröken av att komma fram till spårslutet..

090414-ch-1.jpg

090414-ch-2.jpg

Solbacken är bra, eftersom det töar bort snabbt där. Nackdelen är ju att det blir väldigt korta spår. Bara ca 75 meter, men det är ju roligt att komma igång i alla fall :bump:

Sv: Årets första viltspår

Hon är väldigt metodiskt din fröken. :) Ett rent nöje att se.

Jag lade årets första viltspår i helgen jag också, lite oplanerat blev det 18hs liggtid så Loka fick verkligen anstränga sig. Själv är jag för upptagen med att behålla stövlarna på att jag inte har en chans att fota/filma. :p

Sv: Årets första viltspår

För att vara första spåret, så får hon godkänt i alla fall och nu blir det spår nån gång emellanåt framöver så att hon får in lite rutin på det hela ;)

Nackdelen med solbacken är ju att spåren blir rätt så korta, bara runt 75 meter, men på någon vecka till har det nog töat i nästa skogsplätt också och den är ju "något" större i alla fall :)

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
7 567
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 952
Senast: mackan
·
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra... 2 3
Svar
54
· Visningar
11 250
Senast: squarepants
·
Träning Hejsvejs! Nu är det så att jag har ett D-ponny sto dom precis blivit 18. Zelda är utbildad FEI dressyr och LB i hoppning. Jag har ridit... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 727
Senast: Piraja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka