JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
...visst är dom ljuvliga!
9 blev det, 5 viltgråsilver och 4 svartsilver.
Sv: Årets första kull...
Söta.
Och sötare kommer de bli.
Äsch, man ska aldrig titta på bebisbilder...gud så söta! Vill ha!
Inte ett dugg ljuvliga
*ljuger så tungan svartnar och trillar av*
Ja nu är dom som sötast, små ullbollar som hoppar runt
Framförallt verkar dom har toppenbra psyke, inte alls rädda och lugna när man pysslar med dom. C-kullen är mycket stirrigare men där är mammam väldigt stressad, hennes första kull.
åhh...jättesöta
Åh, underbara!
hej jag har med fått min första kul för 3 veckor sedan . ni kan gå in på min hemsida och titta på dom .
www.123minsida.se/teffiehast så har jag mina ungar och lite till där , ha så kul .
Nää nu dör jag
fyy så söta!
Visst är dom, man vet inte riktigt vart man ska ta vägen när dom små liven hoppar runt som små ulliga bollar och är så söta.
Snart får dom silvriga ögonfransar och nosar med, himla gulligt. Efter det blir dom lite halvfula med silverfläckar ojämt över kroppen
Bedårande!
Det finns nog inget sötare än små ulliga kaninbebisar!
Alltså, det skulle vara förbjudet att vara så söta...
Däggdjur
Hej.
Två renrasiga ej besläktade Hermeliner fick en kull i dagarna med 3 dödfödda och missbildade ungar. Det var hennes första kull och...
Däggdjur
Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Katthälsa
Hejhej! För 6 dagar sedan fick våran lilla birma sin kull och det blev bara en unge, lilla Gimli. Första kullen var det 4 ungar i så vi...
Hundavel & Ras
Vi står på kö på en hanvalp, och har varit med från start, redan i september tog vi kontakt med uppfödaren som väntade på att tiken...
4
5
6
Alternativ till försäkring
Övr. Hund så är det absolut, viktigt att ha en buffert eller kunna ta lån vid behov.
Kan säkert vara lite ras och individrelaterat med?
Jag har...
Nota
6 minuter sedan
Svar: 13
Visningar: 167
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Nu är den lille hunden ute i skogen och gör anlagsprov med husse. Jag är superpirrig 😆
Hoppas de klarar det!
Sleepan
20 minuter sedan
Svar: 1 121
Visningar: 65 310
Hund
Affectum sadel
Utrustning Jag har också lagt märke på dessa sadlar och de ser ut vara väldigt trevliga. Gillar träbom, ingen plast- eller kolfiberbom för oss. Är...
Frasmin
Alldeles nyss
WE-tråden
Övr. Grenar Idag var vi på Pay&We med teknik och speed där vi red banan som var tänkt för lätt B eftersom Lätt C inte hade rep grinden och den ville...
EZMK
32 minuter sedan
Svar: 628
Visningar: 57 482
Grenar
ChatGPT (AI) som domare på dressyrtävlingar?
Dressyr Jag ser nu att den blandat ihop numren på momenten här på slutet, skänkelvikning en på moment 5 är ju en volt. Där kan det vara jag som...
JohannaB
47 minuter sedan
Svar: 41
Visningar: 853
Grenar