Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@ancan jag hade missat att hon hade fått en rand från stjärnen, den var ju helt bedårande!
Så fina bilder på dig och hästarnaLite bilder på Late Nigth
och en bonus bild på mig och mammahäst som är mitt allt här i livet!
Lite bilder på Late Nigth
Fin! Blir den skimmel?Lite sent ute men denna lilla tjej föddes 15/6 på dygn 325. Mamman lurade mig totalt då hon förra året fick hon föl på dygn 352 och visade väldigt tydligt då att det var på väg. Men det gjorde hon alltså inte denna gång så hon fölade ute på betet med kompisarna.
Siena av Sörgård SnapShot - D-day-Falleur
Vilka härliga bilder, och vilken fin liten fölis!Lite bilder på Late Nigth
Från kotan och ner är hon ljusgrå , men jag tror ändå hon blir skimmel.Fin! Blir den skimmel?
Så fin kille! Grattis Warg!!
Här är vår Arno e Firenze. Han kom på kvällen den 26e juni, på dygn 340. Han är rejält stor!
Där är du
Har du inga bilder på din nu... stora dam?
Min har ju fortfarande inte tittat ut
den där ser verkligenut att ha fötts med en härlig attityd.
Här är vår Arno e Firenze. Han kom på kvällen den 26e juni, på dygn 340. Han är rejält stor!
Jo, honom var det gott gry i från första stund! Idag har han fått på sig grimma, och det är första gången jag har ett föl där fölgrimman passar från början. Han har den inte ens på innersta hålen!den där ser verkligenut att ha fötts med en härlig attityd.