Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej!
Här kommer ett foto på Colina, e Colman-Levisto Z då hon är ett dygn gammal! Har hunnit bli två veckor och är en helt underbar liten tjej! Har fler foton men Photobucket "strular"-lovar att återkomma med uppdaterade bilder!
Måste ju hjälpa er andra att få lite "känsla"- har ju haft förmånen att ha en liten ett par veckor nu! Man blir lätt förälskad och beroende!! Längtar redan till nästa som kommer om en dryg månad om allt går som man vill!
Lyckats få ordning på Photobucket! Bild från i söndags på Colina! Måste få säga att jag är mäkta stolt över min lilla prinsessa!
Tror inte hon blir skimmel, trots min pappas önskan!
Hästnyheter
Årets fölbedömningar visar en tydlig trend - färre men bättre föl. Totalt 599 föl visades, en minskning från föregående år samtidigt som...
Hundavel & Ras Fast där kan man ju också vara noga med sin uppfödare! Så länge sedan är det inte vi hade tolv stycken i familjen och de var alla himla...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.