Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej!
Här kommer ett foto på Colina, e Colman-Levisto Z då hon är ett dygn gammal! Har hunnit bli två veckor och är en helt underbar liten tjej! Har fler foton men Photobucket "strular"-lovar att återkomma med uppdaterade bilder!
Måste ju hjälpa er andra att få lite "känsla"- har ju haft förmånen att ha en liten ett par veckor nu! Man blir lätt förälskad och beroende!! Längtar redan till nästa som kommer om en dryg månad om allt går som man vill!
Lyckats få ordning på Photobucket! Bild från i söndags på Colina! Måste få säga att jag är mäkta stolt över min lilla prinsessa!
Tror inte hon blir skimmel, trots min pappas önskan!
Hundträning Finns det någon i Skåne här som ska ställa ut? Vi tänkte prova valpklass i Bosjökloster i början på juni sen Höganäs i slutet på juni :)...
Hästmänniskan Jag tror säkert att det finns en del "kallblodsponnybufflighet" i en del av dem, men att du har rätt i att det kanske är en del som köpt...