Lite bilder på Nevada som busade lite med mamma häst idag
Frambenstekniken lämnar lite att önska
Så nätt o feminin hon är, verkligen jättefin Och duktig på att hoppa också, det är viljan som räknas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite bilder på Nevada som busade lite med mamma häst idag
Frambenstekniken lämnar lite att önska
Tack, ja än så länge är jag nöjd med honom, får se hur han utvecklas@sassiball
Miramix var 105 som nyfödd och gick på kotorna sen har jag inte mätt, nu är han nästan helt på benen.....
Det är en tuffing som springer iväg från mamma och sprakar med frambenen...
Meduza är inte heller nämnvärt orolig för honom.
Vilken vacker hingst du fick Sasssiball!
Verkligen skitsnygg!!
Vad gör Ida? Kväver den stackaren ;-)Tog några bilder på vår "lilla hund" igår. Jag tror hon är det sötaste gosigaste och alldeles underbaraste som finns
Hon vill ha konstant sällskap i boxen med mys och kel
Hahaha, MYYYYYSER!Vad gör Ida? Kväver den stackaren ;-)
Först hade hon ju veka kotor, jag vet inte hur mycket de reser sig i rena centimetrar? Sedan har jag inte mätt på samma underlag, första var i boxen, men försökte ändå få till det så nära sanningen som möjligt. Hon kan inte varit mycket högre iaf. Andra var i hagen och då var hon absolut 115. Man vill ju inte att de ska växa för fort, men ÄR detta för fort? Och isf, hur reglerar man det? Mamma häst måste ju också få det som hon behöver? Hur mycket har era andra vuxit på ca två veckor?@Tingeling Vad söt hon är! Men oj vad hon har vuxit fort