Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Knapplån
Så var äntligen även den sista född. Stoföl född imorse 7/7 e. Capital Joy F.Damgaard (Casir Ask - Carano) u. Civita (Come Back II - Carano)
Namnet är ännu inte spikat, beslutsångest.
Fler bilder finns i tråden "Nu är den andra också här" på gnägg
Här kommer äntligen bilder på min lilla Sand e. Sandakan-Vivaldi-Vagabond. Hon har nu blivit 3.5 mån och verkar bli svartbrun
Rör sig alldeles underbart i samtliga gångarter. Bäst av alla mammans avkommor (e.Don Schuffro, Hohenstein och Loran)
Mitt sto Rio de la Plata e. Bellini-Chapman fick ett superfint hingstföl e. Sandakan 6 dagar efter beräknad fölning. Allt har gått jättebra men tycker att han är lite liten så här en mån gammal. 108 cm.
I kveld kl. 21.00 kom lille Lippo Lippi til verden. Ute i hagen, med meg som medhjelper iført tøfler. Haha.
Han er brun med stjerne, e. Last Liberty-Calimero-Martell. Mammaen har faktisk representert Sverige i World Cup hoppning og har mange fine resultater, og planen er selvsagt at denne lille mannen skal vokse opp og bli like bra.
Nu har dom äntligen kommit hem! Vi har gjort ett lyckat köp av både mor och dotter. Det nyfödda fölet "Figorette" föddes den 25/6 och är e Figaro R - Magritte -Stratos xx
knapprån
Nu borde alla årets föl vara födda.
Ett antal föl fösvann i serverkraschen, dessa är okej att lägga in igen. Men INGA uppdateringar om föl som redna finns här.
Här kommer bilder på mitt vackra stoföl Estelle. E:Brigadör 1051
U: Lucky Love UE: Lucky One
Hon föddes 25/7 -06 , 1 dag före beräknad fölning.
Hon är ett Halvblod och full av bus =)
Lägger in bild på årets sista (?) födda föl.
Iglatjärns Gwylfah svart sto, född 4 november på Alla Helgons dag.
E. Tyrrestrups Higlight RWD 19 - Derwen Tennessee Express RWD 3
Hästmänniskan Ja, nu lät det kanske som att jag förväntar mig en perfekt häst. Så är det verkligen inte. Men den ska inte ha en pågående skada eller...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.