H

hege

Hejsan!!!
Är det någon här som kan mycket om ardennrar??
Jag söker en häst som finns avbildad på en gammal stol hos mig.
Den heter Valbin det står även ett nummer bakom och det är 4596.
Är det någon som vet något om denna häst eller vet någon annan som jag kan kontakta.

:confused:

hejsan. ta och kontakta avelsföreningen för svenska ardenner hästen. dom kan säkert hjälpa dig.
www.ardennerforeningen.nu har du ardenner själv? jag ett ardenner sto som jag ska börja och köra i skogen med.
lycka till.

Hej Jessica!
Nej någon ardenner har jag inte, men jag har en nordsvensk och några andra raser.
Mitt intresse av denna häst var att den finns avbildad på en stol som jag ärvt av min morfar. Vore kul att veta när hästen levde och om den funnits i vår släkts ägo.

Lycka till med din ardenner.

p.s ardennrar tycker jag är en helmysig ras d.s

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 429
Senast: mars
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 246
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 732
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 192
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar