arblös med barn?

M

milles mamma

hur blir det ig? om man e arblös å har ett barn på ca 7mån har ansökt om dagis plats men ej har fått svar,å man får ett jobb??jur gör man då? pappan måste väl säga till om föräldraledighet minst 2mån innan ,och om jag börjar på ett jobb om ca 1mån hur ska man göra då?
 
Sv: arblös med barn?

förhandla ;) arbetsgivaren till din sambo kanske beviljar föräldraledigt tidigare? fråga? Min sambo behövde bara ansöka om föräldraledigt 2 veckor innan.... no problemas....
 
Sv: arblös med barn?

ok jag bara leker me tanken(då jag har sökt 2jobb på 1dag).får se hur det går ,ska söka ett jobb till i morn,känns lite trist om man skaörja arb nu när det händer grejor som när dom börjar å gå och så....men men vad gör man inte för ett jobb....
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 339
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 429
Senast: orkide
·
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 788
Senast: Manji
·
Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 530
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp