JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Arbetsgruppen som ska skapa riktlinjer för funktionärer är klar
(Ridsport)
FEI tillkännagav i dag vilka som ska ingå i den arbetsgrupp som ska ta fram riktlinjer för funktionärer så att de kan se till att FEIs policy vad gäller framridning följs. Detta är ett resultat av förra veckans runda-bords-konferens om hyperflexion/rollkur.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
(Ridsport)
Den arbetsgrupp som utsågs av FEI, för att ta fram riktlinjer för att underlätta för stewardspå framridningar till tävlingar...
Distans
Jag har ikväll skickat nedanstående öppna brev till SvRF och media:
Öppet brev till:
Bo Helander, SvRF's förbundsstyrelses...
6
7
8
Träning
Natural Horsemanship FAQ version 1.11
Vanliga frågor
En FAQ borde ge svaret på de vanligaste frågorna i ämnet. I NH-forumet är det...
Kloskada
Hundhälsa Bättre att åka in en gång för mycket än en gång för lite. Jag var med om liknande på min förra tik, folk tyckte att jag överdrev som...
Red_Chili
26 minuter sedan
Svar: 7
Visningar: 201
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Usch med sådan rädsla. När jag hade häst och hon blev dålig och behövde sprutor varje dag för andra gången och då båda gångerna handlade...
Lillefrun
27 minuter sedan
Svar: 1 068
Visningar: 61 756
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Jag var tvungen att gå in på deras sajt och titta. "Our boys ... provide the distinct English Labrador Retriever look" O_o
Capybara
Idag kl 07:07
Svar: 1 788
Visningar: 173 726
Hund
Ridbyxor
Utrustning Ok wow xD jag ligger i mitten/nedrekant på xl (midja 100, stuss 120) men har äntligen lyckats få igår en viktnedgång..så då kanske L...
Shixle
4 minuter sedan
Ormbett
Hästvård Haha, jag känner igen det där. Min häst avskyr bandaget och han stödjer mindre när han har det på.
Bregen
19 minuter sedan
Svar: 23
Visningar: 867
Vård
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Hur ser du på att Rollkur kungen och hans häst Totilas kan stå still, kan skritta avspänt utan att Edward ens håller i tygeln efter...
fio
32 minuter sedan
Svar: 404
Visningar: 20 604
Grenar