Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Notariat är utlånad på foder till användaren Neywaz här på bukefalos. Hon har tävlat distansritt på honom och de har varit godkända på åtminstone två åttamilare i år. Tror han står mellan Uppsala och Stockholm.
Det är jag som har Notariat på foder Han ägs inte av Runnbäcken, men de har använt honom till sina ston. Ägaren till Notariat bor i Linköping. Jag bor 5 mil norr om stockholm.
Du kan se en bild på Notariat på www.distanslistan.se det är ingen bild som man ser "allt" på men du ser ju lite iallafall Den är lite "stökig" då den är tagen på en tävling. Den föreställer honom och min 14 åriga medryttare som ställer upp i sin första distanstävling i våras .
Nu har han gått bland annat två åttamilare godkänt och tävlar säsongen ut i ponnyhoppning med medryttaren. Jag kan fixa kort till dig på honom så du får se hur han ser ut i vinterlurvet nu Får jag din mailadress så skickar jag dem.
Hur är din avkomma? Blev lite nyfiken nu Du kan maila mig på neywaz@hotmail.com
Hundavel & Ras
Fast varför skulle labbe/golden korsning ge aktivare ledarhundar? Inom respektive ras finns det ju redan hundar med mycket motor. Så om...
Kropp & Själ Min pappa fick väldigt bra effekt på sina snarkningar med någon liten plastpryl som håller ut näsvingarna. Vet tyvärr inte exakt vad den...
Hundavel & Ras Jo jag har försökt att promota vanlig golden, som jag tycker är supertrevliga ofta och verkligen är anpassningsbara. Är själv uppvuxen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.