Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
neywaz skrev:Ni som är duktiga på det här....
Vilka arabhingstar i svensk avel idag har Mamluk i sin stam? Gärna nära. Jag är enbart nyfiken då jag är intresserad av arabstammar och har läst lite på hans stam, den ser intressant ut.
Avlar för distans...
Camilla
Wahkul (Kulak x Wolga/Mamluk), född -96, uppf & ägare Carina Borg & Kent Gustavsson.neywaz skrev:Ni som är duktiga på det här....
Vilka arabhingstar i svensk avel idag har Mamluk i sin stam? Gärna nära. Jag är enbart nyfiken då jag är intresserad av arabstammar och har läst lite på hans stam, den ser intressant ut.
Avlar för distans...
Camilla
neywaz skrev:Du menar Mahorka?
Jag har tittat åt hans håll, men såg att han var gammal, säkert 23 eler något så jag gissar att han inte är kvar i allmänna aveln???
Han har galoppmeriter också? Berätta gärna mer om honom!![]()
Ingen aning. Men jag har träffat honom en gång i tiden.neywaz skrev:Ni som är duktiga på det här....
Avlar för distans...
Camilla
Det fjärde helsyskonet, El Camillo, var ponny.
Hello tusen tack!
Intressant att veta att El Waldo har Mamluk i sig, eftersom du ju har köpt honom![]()
Nu ligger avelsplanerna lite på is, jag betäckte med en Eksternson för föl nu i april, men efter dessa två föl ska jag ta en paus
Men för framtiden vore El Waldo högst intressant!
Camilla