arabhingsten chock

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare a-h
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 804
A

a-h

jag vet att chock dog för några år sedan, men finns det någon godkännd son till honom?

Sv: arabhingsten chock

jag vet att chock dog för några år sedan, men finns det någon godkännd son till honom?
Innan någon svarar att de har en godkänd Chock-son, så vill jag bara påpeka att alla arabhingstar är godkända för avel, så länge de är registrerade och veterinärbesiktigade (speciell besiktning).

Carina på Silver Arabians - som har ett par Chock-döttrar och några barnbarn...

Sv: arabhingsten chock

Finns det någon hingst efter honom som används i aveln? Som har utställningsmeriter.

Liknande trådar

Hästvård Någon som har varit med om att hästen får skador/permanenta fel efter själva penicillin chocken är över Inte att det skadat sig...
Svar
1
· Visningar
446
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Söndag natt hamnade jag på sjukhus pga allergisk chock. Fick komma hem efter medicin och några timmar på observation. Igår kväll kom en...
Svar
18
· Visningar
1 128
Senast: lil-sis
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 159
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
535
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Barfotaboots!
  • Ridskoleryttare