Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oktiv skrev:Hej
Jag letar nu efter en arabhingst som står på semin.
Stoet har varit iväg för naturlig betäckning men det går inte då hon är rädd för hingsten.
Om ni inte vill skriva ut namnen här går det bra att pm:a mig.
Mvh Jessica
Oktiv skrev:Det var under samma brunst. Vi har ett sto till hos denna hingst så min syster ska vara med när hon ska betäckas. Efter det vet vi ju mera men vi räknar nog med semin ändå. Vi ville försöka en gång till när min syster är närvarande som känner henne mest. Men det var hingstägaren som inte vill försöka igen.
ameo skrev:Det är väl inte så konstigt att hingstägaren är försiktig!! Han/hon är förmodligen rädd om sin hingst! Och gissa vem som får skulden ifall stoet/hingsten skadas pga stoets rädsla? Gissa hur kul det är att få sitt rykte förstört för att man "aldrig gav upp trots att stoet var jätterädd", i stället för att inse sin egen begränsning.
JAG tycker det är hedervärt med hingstägare som inte till varje pris försöker få stoet betäckt med sin egen hingst, oavsett omständigheterna!
(och för övrigt så ska Ni låta bli att smygannonsera även i den här tråden )
ameo skrev:borde inlett mitt inlägg ovan med "knapplån"...
Och för övrigt tycker jag inte man ska spekulera i varför hingstägaren inte vill försöka mer, det finns alldeles säkert godtagbara skäl till detta! UTAN att denne blir ifrågasatt på ett diskussionsforum där ingen vet vad som hänt!