A
athena_arabians
Sv: Arabavel 2008/2009 forts
Hon ÄR fantastisk!
/mvh Helena
Hon ser fantastisk ut!
Hon ÄR fantastisk!
/mvh Helena
Senast ändrad av en moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon ser fantastisk ut!
Varför ska vi ändra på rasen och avla på större individer bara för att fördomar ska luckras upp?
Avlar man bara på storlek så lär fördomarna fortsätta att finnas, om ni förstår vad jag menar.
Det finns väl betydligt viktigare avelsmål än att få en högre häst?
Hållbarhet, t ex.
Annette kommer troligtvis inte lägga ut bilder, hon pratade på utställningen om att hon var så trött på att folk stal hennes bilder och ibland tillomed gav dem vidare och gjorde dem större
Jag förstår henne till 100%!!
så vill du ha bilder på din herre så får du nog kontakta henne och be att få se dem för att sedan KÖPA bilderna om du ska använda dem.
Mambo måste väl vara egypt? delvis iaf? för khidar är väl egypt?
Föresten måste jag gratta dig, jag var där och kollade, bestämde mig kl 1 på natten innan tillsammans med en kompis (vi satt på en filt, kompisen har rött och oranget hår, jag är blond)
Din pojke var bland mina favoriter! Har några bilder på honom om du är intresserad? Jag gillade Mambo med, men tyckte han var lite lång.
Ang storlek så har jag själv en åring som snart är 145 om hon inte redan är över, hon är på lekis med andra unghästar så jag har inte kollat på henne på ett tag!
Hej Malin!
Alltid kul att träffas. Blir ju lite rock´n roll.
Vi tog lite familjefoton på MT Prada och Bernhard.
Dyker nog upp på min hemsida snart. Webban uppdaterar lite då och då.
MYCKET vacker ))
Gratulationer till den som äger denne )
Måste ju visa upp brorsan också som är arab/welsh cob.
Det ska bli kul att se hur hans ett år yngre syster utvecklas (helarab).
Visst syns det att dem är halvsyskon?