Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med tanke på resulatet Salaterka - Ecaho, så är väl han en logisk tanke. Men det är ju långt dit... Jag hinner säkert komma på något.så fin hon är!
En fråga från en nyfiken, har du börjat fundera på vem du ev kan tänka dig att betäcka henne med?
sånt här är ju så himla kul!
Ja, eller hur! Och riktigt gammelpolskt är det också. Med rätt avel (i Sawanusias fall av Anette Mattsson för tredje generationen) så behöver inte gammelpolskt betyda omodernt, kortbent och klumpigt som en del försöker få det till. Därmed inte sagt att man absolut ska bevara allt gammalt till varje pris. Bara det som är värt att bevara.Carina!
Jag säger bara helpolskt!!! Kanon!
dumt om den människan ska hinna kära ner sig och man sedan upptäcker att hon har cystor, för jag opererar inte då, jag kommer avliva om bara försäkringsbolaget går med på det, ställa en häst på box är inget jag tycker om! och jag har för mig att det är ungefär 6 månader för en sådan operation, och med tanke på hur få hästar som blivit helt bra så känns det inte som ett alternativ för mig iaf.