Är så stolt över min mamma!

KopparbergsEmme

Trådstartare
Egotråd, egotråd! VARNING! Men skryt gärna lite här!:banana:

Själv är jag så jävla stolt över min mamma som Blev ÅRETSSPÅRHUND -07 och ÅRETS BRUKSHUND-07:bump:
Så jäkla kul när allt går som det ska! och som det ser ut nu ligger hon även på kvallistan för både SÖK och SPÅR SM 2008!!:D

Sv: Är så stolt över min mamma!

Var det inte hunden som spårade och jobbade? :angel:

Skämt och sido: Grattis :banana:

Eller är det din hunds mamma :confused:

*förvirrad Gnist*

shit var jag så otydlig :P

Ingen annan som har nått att skryta med? just tävlat eller ställt ut? kommit förbi ett "problem"? kom igen nu :bump:

Min mamma skulle nog aldrig bli årets spårhund:rofl::rofl:
Ser framför mig din mamma med näsan i backen!
Pl

shit var jag så otydlig :P

Ingen annan som har nått att skryta med? just tävlat eller ställt ut? kommit förbi ett "problem"? kom igen nu :bump:

japp, kolla bara vad tråden heter.

"Är så stolt över min mamma"
Sen "Själv är jag så jävla stolt över min mamma som Blev ÅRETSSPÅRHUND -07 och ÅRETS BRUKSHUND-07"
Där skriver du att din mamma blev årets spårhund.. :angel:

Nä nus ka jag sluta retas, vi förstod givetvis att det var hennes hund och inte hon själv!:D

Nja jag har tyvärr inget att skryta med så här på rak arm.
JO valpen släpper saker som sambons numer söndertuggade innetoffla på kommando. Men den plockas upp rätt så snabbt igen om man inte tar den.. Men släppet är ett framsteg, söta lilla skit hund. :love:

hihi de har du rätt i ! Det är mamma med hennes hund Memoars Karat :D

Vad lustigt att kennlar kan ha samma namn, jag trodde inte det gick? Memoar är även en whippetkennel nämligen, även om den inte finns nu längre men border collie kenneln verkar också vara ganska gammal i gemet.

Edit. :rofl: Nu ser jag att kenneln visst fokuserar på border collie numera. Jag trodde den var nedlagd. Glöm det jag skrev!

Senast ändrad:

Aha föder de fortfarande upp alltså? Trodde det var jättelängesen sista kullen föddes, gick in igen och ser att de hade visst en kull 2006 faktiskt. Hade ingen aning!

hehe där ser man, ja 2006 verkar stämma, dom ska ha en nu i år åxå om jag itne har fel och jag vill verkligen ha en :bump:

Min mamma blev årets brukshund och klubbmästare i bruks på den lokala brukshundklubben. :angel:

Grattis vad kul!

Vet inte om jag har något direkt att skryta med, men hunden min har börjat sin sökkurs och det går över förväntan med tanke på att vi hittils bara haft två kurstillfällen, så jag tror att vi hittat vår grej...

ÅH! sök är jätte kul och en bra träningsgrej för hunden! Skönt att ni verkat hittat "eran" grej! uppdatera oss gärna!

Skryter väl lite om mig själv då:angel:

Eller rättare sagt om oss...

Jag och Signe blev årets agilityhund på klubben samt blev vi nionde bästa cavalier i klass 1 agility på 59 p utsedd av cavaliersällskapet, tog även tre pinnar förra året, 2 i agility i 1 i hopp:love:

Liknande trådar

Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 515
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 456
Senast: Fetaost
·
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 085
Senast: machafuko
·
Hundavel & Ras Vi ska förmodligen skaffa ny hund och hur mycket det än bär mig emot så måste vi välja något annat än airedaleterrier. Kraven är...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 367
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hjälp!