Är nyfiken på vad ni tycker?

P

pookie

Är nyfiken på vad ni tycker? Jag går en sadelmakeri utbildning i den lilla orten Tärnsjö och har 2 år kvar på den. Har nu tillverkat mina första två westernträns och vill bara veta vad den svenska western ensemblen tycker om dom..=)
Detta första träns är kortleksinspirerat med läderinlägg av de 4 valörerna..
4yrd0k7.jpg

4lryovt.jpg

66kcyg9.jpg

5zc8ncm.jpg

5zgzrf9.jpg

Det andra tränset har jag använt mig av punsling för att få till..man kan säga stämplat in motiv i lädret

62h4aah.jpg

6802xed.jpg

6fttnvt.jpg

Kom med åsikter. Jag är nyfiken om vad ni tycker. Och ber om ursäkt för storleken på bilderna men va för lat för att ta ner dom..haha

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Är nyfiken på vad ni tycker?

Tycker att de var vråålsnygga!
Speciellt det med "kortleksvalörerna"! Skithäftig idé!
Skulle du gjort ett med bara spader på så hade jag nog fått komma och adoptera det! :D
(motörhead fan som man är:angel:)
aceofspades-1.jpg

Jisses vad vackra!!! Kortlekstränset äger verkligen!!!
Säg till när du har öppnat butik :love:

Kramar ifrån Malin!:D

Dom var jätte fina bägge två:love:
Men spader och hjärter tränset var ju helt underbart. Vad roligt när folk vågar göra nått eget och de blir så super bra. Beställer gärna träns från dig. Nån Argentinsk stil men för western.:love::bump::banana::bow:

Fin,fint. Jätte läckert gillade det där med spadern extra mkt:D men den andra med stjärnorna var också läckert. Säg till om du ska sälja träns nån gång.

Kul att ni gillar det. Som studerande behöver jag alltid jobb och utmaningar så kom gärna med förslag ni skulle vilja se. Och allt jag gör kan jag nog tänka mig sälja om det skulle vara så. Ska snart göra min första westernsadel..=)..spännande som bara den..=)

Dom är jättesnygga, häftigt att ha ett egendesignat träns! *imponerad*

Jätteläckra! Och vilket fint hantverk!

Jäklar vad snyggt! :love:vilket bra arbete! Vad skulle du ta för att sy upp ett träns i akademisk stil? Jag blev riktigt sugen.

Gud vad du är duktig, :bow::love: dom är ju skitsnygga båda tränsen, men speciellt det med kortleksymbolerna. Har du tänkt på hur pannbandet ska se ut eller är det tänkt att vara utan det.
Om man kunde den konsten skulle det vara kul.....:crazy:

Ska snart göra min första westernsadel..=)..spännande som bara den..=)
Vilken typ av westernsadel ska du göra ? Ingår westernsadel i utbildningen på skolan ?

Senast ändrad av en moderator:

Mkt fint hantverk.
Dock är Spader vänd upp och ned.

/P Döben

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 514
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18