Är ni uppklassade?

T

TDJ

Nu är WRAS tävlingssäsong 2010 i det närmaste över. Hur har det gått? Hur många poäng har ni skrapat ihop? Blir ni uppklassade till nästa säsong?

Sv: Är ni uppklassade?

Vet man om uppklassningssystemet överhuvudtaget kommer att praktiseras nästa år då?

*kl*

på tal om nästa år, någon som vet när tävlingskalendern för 2011 kommer?

Om jag fattat det ratt ska klubbarnas tavlingsansokningar (Vad det nu heter) vara inskickade innan helgen? (Eller om det var nasta helg..) sen ska det val gas over i den hogre instansen.. sa.... arsskiftet kanske? :) *vilda gissningar*

...och om allt är som vanligt kommer få ansökningar komma in i tid. Vår klubb kan aldrig ansöka om tävlingar förrän den klubb vi hyr anläggningen av har planerat in sin tävlingstermin... Vilket görs på våren:grin:

Ang. uppklassning, så är det ju sagt att man ska bli kontaktad när man är uppklassad. Jag har ingen koll på poängen jag skrapat ihop i år, men då man ska komma upp 30 rsp. 50 poäng i en och samma gren så känns det ju nästan omöjligt med tanke på hur få deltagare det brukar vara i klasserna...

Om jag fattat det ratt ska klubbarnas tavlingsansokningar (Vad det nu heter) vara inskickade innan helgen? (Eller om det var nasta helg..) sen ska det val gas over i den hogre instansen.. sa.... arsskiftet kanske? :) *vilda gissningar*

Det är till att vara optimistisk !;)
Har man tur så finns kalendern klar innan halva säsongen är över ;) nej men skämt och sida mars- april får man allt vänta till iallafall :cool:;)

ja jisses då blir det till att vänta.
nåväl, en av klubbarna här i närheten har iaf klämt fram preldatum till nästa år :)

hmm v.26
får se om man vågar sig dit:o

Förhoppningsvis är tävlingsprogrammet snart igång och då kommer tävlingarna att synas där, och dessutom komma in så snart de är godkända.

Förhoppningsvis är tävlingsprogrammet snart igång
Känns som man hört det där förut…
Idag skriver vi 1/11 2010. Finns det någon rimlig orsak till att det inte är igång.

Törs jag inte svara på......

Programmet finns dock ute hos klubbarna i dagsläget.

Och ja, vi HAR hört det förut, tyvärr!

Förresten, vet du något om upplägget i WA nästa år? Blev det några förändringar? Är klubbarna på gång? Vi har redan laget klart, men väntar på besked från distriktet innan vi planerar en deltävling. Främst att laganmälningarna kommer in i god tid och inte samma vecka som första deltävlingen anordnas, samt själva upplägget under "seriens gång"...

Liknande trådar

Utrustning Vänder mig i första hand till er som bor på egen gård, och inte bara tar hand om hästen i samband med ridning. Jag behöver nya...
Svar
16
· Visningar
691
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 870
Senast: starcraft
·
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
588
Senast: Hellhound
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 805
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar