Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
blindabelinda skrev:så vad tycker ni?
är jag taskig?
ramonarunds skrev:Jag vet inte om det ar sjalviskt och orattvist, men jag forstar faktiskt inte varfor du vill att han ska avsta.
So what om han dricker lite da och da?? Det ar du som bar pa barnet och det ar du som ska vara sa halsosam som mojligt. Du har slutat att dricka for att erat framtida barn i alla fall ska fa ratt forutsattningar till att bli sa friskt det kan bli. Din sambo bar inte pa nagot barn och darfor behover han inte sluta dricka. Varfor satta upp regler och granser som inte ens galler???
Om han hade spenderat pengar som ni inte har, skulle jag ocksa reagera. Man gar inte ut och festar om man inte har rad att ata. Men 300:- ar faktiskt inte sa mycket och lite roligt maste man ju fa ha. Om man inte har roligt blir man bitter och sur och det vill du verkligen inte vara med om nar du gar och bar pa en tung mage och ar lite halvtrott pa det hela sjalv!!
Sedan tror jag pa att what comes around goes around. Alltsa, om du "unnar" honom lite extra frihet under din graviditet, sa kommer han att unna dej nagra extra stunder ute pa egen hand utan barn, for de stunderna kommer du verkligen att behova.
Istallet for att satta granser, ge varandra mer frihet.
Och snalla manniska - ovning ger fardighet!! Satt mannen i koket och lat honom forsoka i alla fall. Sluta vara ett kontroll-freak!!