Är jag dum?

Sv: Är jag dum?

Så länge det finns ett avtal så spelar det ingen roll om ni har ett skriftligt eller ett muntligt. Eftersom du står i hennes stall och hon låter dig göra det betyder det att ni måste ha ett muntligtavtal om uppstallning.

Jo fast och andra sidan så anser jag personligen att är man inte engagerad så pass att man ens kan sätta sig ner o skriva ett kontrakt så bryr man sig nog inte riktigt om uppsägningstid osv

Må så vara, jag bara säger vad det står i lagboken. Hade det varit åt andra hållet hade du nog mer än gärna kräv den månandens uppsägning...

Nu är detta löst men jag hade aldrig haft några inackorderingar utan ett skriftligt kontrakt så det hade aldrig hänt mig

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 591
Senast: Skjøldur
·
Skola & Jobb Kort backstory: Jag är förtidspensionär, har inte jobbat innan så jag har en fjuttig garantiersättning på 7600 kr/månad efter skatt (pga...
2
Svar
20
· Visningar
5 970
Senast: gul_zebra
·
Hästmänniskan Jag har sådan himla beslutsångest. Vi hade tänkt att bygga två uteboxar i kombination med ett vindskydd i den hagen hästarna går i nu...
Svar
12
· Visningar
1 388
Senast: Gimlan
·
Relationer Jag har en kompis som under några månader, 4-5 kanske, träffat en man och varit någorlunda seriös med honom. De bor i ett annat land och...
2
Svar
35
· Visningar
4 936
Senast: Inglorion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Göra i Danmark
  • Adventskalendertråden 2024