är en Pikeur Diana för mkt till en lokal tävling?

M

Maadiicken

Hej!
Jag letar en kavaj, och jag undrar, tkr ni att en Pikeur Diana är för mkt på lokal tävling? Dom är ju fina oså, men jag är lite osäker på att ha en son till lokal.
Tacksam för svar:) :)

Sv: är en Pikeur Diana för mkt till en lokal tävling?

okej:)
vad bra:):D

Nejnejnej, absolut inte! Säger som ovan, du får väl ha vilken kavaj som helst? (Tävlar själv både hoppning och dressyr i en Animo Leyla) :)

För mycket? Diana är ju en helt vanlig kavaj?

Det vore ju skillnad om du kom till tävlingen i hatt och frack, men det är klart att du får ha vilken kavaj du vill :)

Det är tvärt om ganska många som tävlar i Diana på lokal tävling, iaf de jag är runt på.. :)

Självklart kan man ha en Diana:). Snygg kavaj med bra passform!

Jag tävlar på lokal nivå i min Diana:
5849_1133962321154_1590181870_314774_5948681_n.jpg

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 528
Senast: Fiorano
·
Dressyr Hej! jag har efter mycket om och men börjat leta efter en ny kompis att tävla och träna dressyr med. Jag har kollat runt på diverse...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 730
Senast: Kristall10
·
Hästmänniskan Varning för långt inlägg, läs gärna allt innan svar. Lite bakgrund om mig som kanske gör det lättare för er att hjälpa mig och kunna ge...
Svar
8
· Visningar
1 832
Senast: Verdandi
·
Träning Hej! Jag har en kompis som har en väldigt pigg och framåt häst. Hon rider hästen väldigt ofta med rätt vassa sporrar, även fast hästen...
Svar
18
· Visningar
2 079
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Nyårstråden
  • Vad gör vi? Del CCVI
  • Secret Santa 2024

Hund, Katt, Andra Djur