Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur mkt tid spenderar du på Buke? Får du abstinens om du inte är här? Känner du någon gång att ditt Bukande har gått över gränsen?
Frågan väcktes häromdagen av en vän som började känna att Buke var ohälsosamt dvs att det är så lätt att fastna här när man borde göra annat såsom städa, plugga eller vad man nu sysslar med.
Hmmm ibland tycker jag allt att ni är lite långsamma på att skriva här. Vissa dagar spanar jag på buke flera gånger i timmen. Beroende? Jag? NädåHur mkt tid spenderar du på Buke? Får du abstinens om du inte är här? Känner du någon gång att ditt Bukande har gått över gränsen?
Frågan väcktes häromdagen av en vän som började känna att Buke var ohälsosamt dvs att det är så lätt att fastna här när man borde göra annat såsom städa, plugga eller vad som man nu sysslar med.
J
Håller för övrigt med om att notiserna är väldigt beroendeframkallande!!
Ja! Gäller med! Och vad glad jag blev nu när jag fick en notis från dig (skrev fel, får inte bort den här från mobilen --> )Mmm, fast jag skulle vilja att det fanns en bukeapp så man kunde se notiserna på telefonen precis så som det syns när det händer något nytt på Facebook !
Men det gör det ju. Ställ in notiserna via din profilsida, du får en röd notifikation precis som på facebook.Mmm, fast jag skulle vilja att det fanns en bukeapp så man kunde se notiserna på telefonen precis så som det syns när det händer något nytt på Facebook !
Men det gör det ju. Ställ in notiserna via din profilsida, du får en röd notifikation precis som på facebook.
Jag är inte säker på att jag förstår vad du inte förstår...Fast menar vi samma nu? Jo, när jag får en notis så ser jag ju den uppe i högerkanten på bukesidan. Men för att se mina notiser så måste jag ju gå till bukesidan, eller kan man göra på något annat sätt? Facebook-notiserna ser jag ju på appikonen (heter det kanske inte ?) i telefonen utan att först behöva gå in på Facebook-sidan. Men något sådant kan man väl inte göra med buke, eller har jag missat något??
Du kan ställa in mailnotifikation, då får du ett mail och det borde du ha inställt med notiikation i din telefon?