Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej! På www.travsport.se kan du slå in namnet på ditt sto och se hennes och släktingarnas meriter. Två segrar har hon iaf. Av mammans avkommor verkar samtliga ha kommit till start. Stammen är väl inte överdrivet kommersiell, men det beror ju på vad du har för mål med avkomman. Kan även rekommendera www.blodbanken.nu om du vill få lite uppslag i hingstval och se utfallet i inavelsgrad etc med olika hingstar kombinerat med ditt sto.
Brutalt ärlig är bra! Det är inte min häst, men hon har fått kommentaren att stammen var bra så därför undrade jag om hon hade en alternativ framtid men då har hon nog inte det...
menar inte att hästen är rent skräp, kan säkert vara söt och trevlig, men stammässigt är det passe sas.
Har märkt att många ridhästfolk TROR att travstammen är bättre än den är för de ser att WOW kutat in några tusenlappar, men ska man hurra får det nog röra sig om några mille i dagens läge.
Stoet stam är ju gammal som någon sa (inget fel iof) men travaveln går fram fort och är prestationsinriktad.
Jag får tacka för erbjudandet! "Tyvärr" har jag inte tänkt avla alls - frågar mest för en kompis räkning då h*n hört av andra (faktiskt inom travet) att de gärna skulle betäckt om de haft plats osv så jag tänkte kolla här.
Ekonomi & Juridik
för att jag skryter för er på Buke om vilken bra fodervärd jag har till min gamling.
Såhär är det. Jag lånade ut en av mina hästar på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.