Är detta en godkänd tävlingsstövel?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare LuddeLump
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 993
Sv: Är detta en godkänd tävlingsstövel?

men kommer till hööks hemsidan så jag vet inte vilken stövel du menar..

Jag vet inte exakt vilken stövel du menar då länken bara visar hööks hemsida men under fliken stövlar finns det bara en stövel utmarkerad "godkänd som tävlingsstövel" och det är Höga Kustenstövlarna.

Oj, jag trodde att det skulle gå att länka direkt till den stöveln jag menade.
Det är CRW nubuckstövel för 798 kr jag tänker på. Det står inte att den är godkänd, men borde vara det tycker jag. Den är ju inte "sämre" än jodpurs och shortchaps, och det är ju godkänt.
Hur noga är de på lokala ponnytävlingar tro?

Menar du denna?

200139.jpg

:)

Oj, lokala ponnytävlingar har jag tyvär ingen aning om då jag har lämnat ponny tidet för 3 år sedan (saknar den tiden :cry: ). Hör med tävlingsledningen på din ridklubb de borde kunna svara på det tycker jag, personligen tror jag inte att de är godkända men vet som sagt inte alls om fallet är så eller inte.

Ja, precis! Tack.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
550
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Är dessa hjälmar godkända att tävla med? Hittar ingen märkning med VG1. Lägger in bild 2 i en kommentar.
Svar
8
· Visningar
1 153
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Har en fundering kring freejump airbag vest🙂 Är den godkänd att tävla med? Har ni/ har haft en sådan och vad är eran åsikt om de ...
Svar
0
· Visningar
359
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 959
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka