Är det någon som vet något om Dylemat ox?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare sarah_maya
  • Startdatum Startdatum
S

sarah_maya

Han var swedisch national champion 84 och är farfar till min häst men mer vet jag inte. Jag har stam och så men om det är någon som vet lite mer om honom skulle jag vara glad.

Bild på Dylemat

Dylemat var verksam under sin tid i Sverige hos Ulla & Gunnar Boström på Stuteri Cavallo i Lerdala. När han exp. till USA så ersattes han av Milagro PL (www.cesamarabians.com)!
Dylemat var en mycket vacker skimmelhingst av hög klass såväl stammässigt som utseendemässigt.

Stuteri Cavallo är idag inte längre verksamt som arabstuteri och de har ingen hemsida....
Men Du kan kontakta dem i alla fall, för folket finns kvar och de kan svara på massor av frågor om Dylemat. Maila mig för deras adress....
carina@cesamarabians.com

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
859
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
13 377
Senast: Puffindog
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 520
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Barn Helt främmande mark för mig och jag vet inte riktigt hur jag ska berätta. Vår älskade far, svärfar och farfar gick hastigt bort i...
Svar
10
· Visningar
1 239
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama