Är det möjligt?

diabla

Trådstartare
Hur fort kan fodrets påverkan synas? Jag tycker, att efter 2 veckor med denna foderstaten som jag äntligen har hittat som verkar fungera utmärkt så har min häst fått mycket finare päls, hennes skav är borta och hon ser mycket kraftigare ut! förrut var hon som en hemlös greyhound racing hund med hemska skav! kan det vara så att hon har gått upp så myckt så att hon ser bättre ut och att pälsen är fin tackvare maten? eller är det bara inbillning? Kan det synas skillnad på mindre än 2 veckor?
 
Sv: Är det möjligt?

Det kan säkert vara fodret till viss del men nu fäller dom ju också mycket så det kan ju vara båda sakerna . :D
 
Sv: Är det möjligt?

ja men precis, men det har ju växt fin päls på skav ställena på nolltid.
 
Sv: Är det möjligt?

Du kan nog räkna med att det är fodret som påverkat din häst om du bytt foderstat o ser positiva förändringar efter 2 veckor. Grattis!!
 
Sv: Är det möjligt?

Hur är det muskelmässigt då? Kan man börja ana en förbättring på det området också efter så kort tid som ca 2 veckor. Jag har nämligen en häst som jag förhoppningsvis också har lyckats hitta rätt foderstat till och jag upplever också, precis som trådskaparen, att hela hästen börjat ändra på sig i positiv riktning. Typ lagt på halsen lite grann (muskelmässigt!), blivit lite smalare och graciösare. Kan det verkligen vara så? Bakdelen är fortfarande lite kantig och omusklad men det hade jag ju inte direkt räknat med skulle ske över en natt. Hästen är bara riden några månader så den har liksom aldrig varit något muskelpaket eller så
 
Sv: Är det möjligt?

Jag tror du kan se resultat på två veckor! Tänk dig själv att du går över till bättre kost eller börjat träna, efter 2 veckor e jag helt säker på att du kan ana resultat!
 
Sv: Är det möjligt?

Jo, det har du ju rätt i. Om det nu är den nya foderstaten som gjort att min häst börjar ändra sig åt rätt håll så är det ju super kul att man lyckats!
 
Sv: Är det möjligt?

Ja klart det syns! Min häst ändrade jag foderstat på och bara på en månad har hon blivit superfin i hullet och fått hur glansig päls som helst! Och det är flera som har sagt det så :)
 
Sv: Är det möjligt?

jaaaa! vad glad jag blir! så mycket som jag har hållit på med minhäst mat! att nuhar hittat något som passar känns så himla bra! :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort om min hunds mer eller mindre diffusa symptom och historiken av dem... är givetvis under utredning hos...
2
Svar
30
· Visningar
5 974
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 690
Senast: mackan
·
Foder & Strö Har en 28 åring här som nu har börjat tappa vikt, och jag är väldigt villrådig vilket foder jag ska köpa. Upptäckte det för bara någon...
2
Svar
23
· Visningar
2 081
Senast: Soffan74
·
Hundhälsa Strider är en pigg och glad korthårig BC-kille på ungefär 1,5 år. Han är ca 55cm hög, väger 18.6kg och inget i hela världen kan få honom...
Svar
7
· Visningar
3 017
Senast: Docka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp