durachiny
Trådstartare
Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller egentligen inte passar under den ursprungliga trådrubriken.
Det här första inlägget är alltså ingen vanlig trådstart av den här användaren. Efterföljande inlägg kan komma från den gamla tråden eller vara svar som skett i denna utbrutna tråd.
Det här första inlägget är alltså ingen vanlig trådstart av den här användaren. Efterföljande inlägg kan komma från den gamla tråden eller vara svar som skett i denna utbrutna tråd.
Hur är det något som skiljer mellan homo och hetero?Påväg hem från ett intressant halvt dygn hos Köpenhamn. Vi har pratat mer än haft sex, myst i soffan framför TVn och promenerat i hamnen. Mycket av pratet har handlat om formerna för en polyrelation så vi börjar väl närma oss stadiet där vi faktiskt säger att vi har en relation. Min tandborste har i alla fall flyttat in .
Ikväll ska han på dejt för första gången sedan han träffade mig. Jag trodde att jag skulle tycka att det var åtminstone lite svårt men det känns faktiskt väldigt bra. En svår grej med ett öppet heteroförhållande är ju att det lätt blir obalans i vem som träffar flest, och även i vårt fall har ju jag fortsatt att dejta rätt friskt utom allra sista tiden pga brist på både tid och ork.
Senast ändrad av en moderator: