Är det inte lite segt här?

Septicemia

Trådstartare
Är det bara jag är har fritidsridning blivit ganska segt på sistone? Det är ofta väldigt få svar i trådarna och många trådar är ju fler timmar ( ;) :p ) gamla.
Har alla fritidsryttare den uppfattningen att "jag vet minsann precis vad jag håller på med och tar inte åt mig av andras tips och behöver inte fråga något heller"? ;)

Vi får sparka igång det här forumet lite! :bump:

Så alla buskryttare, skogsmullar, hemmatränande, okända eller ökända fram med er!
 
Sv: Är det inte lite segt här?

Jag tror att det är så att många av de frågor som ställdes här numera hamnar under Grundutbildning. Det känns som att det är rätt bra fart där iaf...;)
 
Sv: Är det inte lite segt här?

Hej, jag har precis upptäckt fritidsridning och tycker det passar mig perfekt. Men har sällan tid att sitta länge eller ofta. Men jag hoppas du har fel så det inte "självdör", jag själv tillhör ju en av dem som mest läser och svarar ibland och lägger sällan egna inlägg. Men jag får ofta svar på mina frågor av att bara läsa. Och försöker vara noga med att bara svara då jag har något bra svar att ge (så det inte bara blir svammel som detta blev)
 
Sv: Är det inte lite segt här?

hej

för oss som inte hängt här på buke så länge är även de gamla trådarna nya och spännande, men visst ju fler trådar desto bättre. ska försöka komma på nåt nytt och spännande att ventilera
 
Sv: Är det inte lite segt här?

Hej!

Jag har också alldeles nyss trillat in på den här avdelningen på buke så att säga...:p
Men med tanke på att man inte direkt har några speciella ambitioner med sin ridning, eller ja klart man har ambitioner men om man så säger inte har några högre önskningar om tävling etc.etc så borde detta vara helt rätt avdelning.
Har tyvärr ingen bra förklaring till varför Fritidsridning blivit lidande...:cry:

Men låt oss hoppas på en bättring!:bump:
 
Sv: Är det inte lite segt här?

Tycker också att det går väldigt segt:(
Men då får vi väl sätta lite fart på´t:)
Tycker att det har blivit väldigt mkt ridtravar frågor, vilket inte är så konstigt eftersom många som mulle rider har travare, precis som jag:)
Men jag kan känna att det blir lite enformigt härinne ibland.
 
Sv: Är det inte lite segt här?

Åh jag är inte ensam! Tycker att jag läser samma trådar dag ut och dag in och det finns inget som känns sådär roligt att diskutera. jaja, jag får väl sluta klaga och hitta på något roligt att skriva om. :D
 
Sv: Är det inte lite segt här?

Bra fråga, tror det beror mycket på att de flesta ämnena redan finns under de andra rubrikerna. Men kom på ett ämne du som jag kan svara på ;)
 

Liknande trådar

Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 664
Senast: AbCdE
·
Hästhantering Hej! Jag behöver nu tips och råd från er som är mer erfarna med bråkiga unghästar. Jag har en valack född juni 21. Han va som föl...
2
Svar
25
· Visningar
4 280
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 358
Senast: Yeah but
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 333

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp