Jag vill inte mer nu
Har ju verkligen ingenting här i skogen, men lika lite har jag i stan...och jag har
ingenting att se fram emot. Absolut ingenting.
Vad ska jag göra om dagarna liksom, när jag inte ens kan sitta och räkna ner timmarna tills jag får gå på pass och faktiskt göra det enda roliga, det enda glada, det enda sociala och det enda energigivande jag gjort om dagarna?
Rent jävla krasst har jag ingenting kvar. Ingenting som nånsin kommer att få mig i så fin form (jag lär väl bli smällfet och få ont igen, Dröjer väl inte länge innan värken jag fått bort med träningen kommer tillbaka...och då kan jag ju glömma det där att klara mig utan smärtlindring starkare än alvedon) och när jag inte har något som ger mig glädje och energi mer?
Känns som att jag kommer gå ner mig helt igen
Gå tillbaka till det där att ha konstant ont (så som jag haft mer eller mindre hela livet, tills jag kom igång och tränade ordentligt) inte gå utanför dörren (till största delen p.g.a brist av motivation, vad ska jag ut och göra liksom?) och vandra mellan tv, soffa och dator, även när dessa skador "gett med" sig?
Att jag (kanske) kommer kunna träna igen
sen är ingen som helst tröst nu, det är ändå förstört allting.
Det var ju träningen som höll mig uppe, som i princip höll mig vid liv...och nu...
Förbannade jävla skitfanskap!!