Är det här petekier?

Crossline

Trådstartare
Är det här petekier och vad innebär det i så fall?

zksbhu.jpg

Är det här petekier och vad innebär det i så fall?

zksbhu.jpg

Svårt att säga vad det beror på, men det ser ju ut som små blödningar. Jag får precis sådär om jag kliar mig oförsiktigt, de på bilden ser ut väldigt lika mina "kliskador" (om än mildare) så har du kliat dig där? Eller rivit dig på något? I mitt fall vet jag vad det beror på och det är som sagt helt väntat, men om det är något nytt för dig kan det vara läge att kolla upp det kanske? Har du lagt märke till om du blöder lättare/mer, får mer blåmärken eller så?

Svårt att säga vad det beror på, men det ser ju ut som små blödningar. Jag får precis sådär om jag kliar mig oförsiktigt, de på bilden ser ut väldigt lika mina "kliskador" (om än mildare) så har du kliat dig där? Eller rivit dig på något? I mitt fall vet jag vad det beror på och det är som sagt helt väntat, men om det är något nytt för dig kan det vara läge att kolla upp det kanske? Har du lagt märke till om du blöder lättare/mer, får mer blåmärken eller så?
Vad jag vet har jag inte kliat/rivit mig där. Får ganska lätt blåmärken, typ oj, ett blåmärke, har jag slagit mig? Dyker upp titt som tätt på armar och brösten.

Så där blir min hud när jag har använt Tigerbalasm. Ja jag har äntligen lärt mig att jag inte tål det.

Ser ut som vanliga blåmärken som skapas av tryck. Jag kan få så om det legat an något mot huden (som för tajta kläder) och ibland får jag så på fötterna med.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
285
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 656
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Bor i Skåne och upplever att jag är påverkad av min pollenallergi. Är det någon annan som fortfarande märker av sin pollenallergi trots...
Svar
8
· Visningar
343
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama