W
Warmia
Nu är jag lite smått irriterad tyvärr. Är gravid nu i v 14 jobbar med endel tunga säckar ca 30-40kg. I dag häll jag på att packa upp en leverans som har kommit till mig och så kommer den första människan och blir helt till sig när han (chefen) ser mig lyfta dessa säckar, ingen fara säger jag. När han har gått så springer nästa människa förbi och blir också hon helt till sig och sen en till dessutom.
Jag anser om det är mitt jobb att göra detta så tänker jag göra detta tills mvc eller kroppen säger i från och då anser jag att jag ska bli sjukskriven när det kommer. Jag jobbar själv på min avdelning och jag vet att dom andra på de andra uppgifterna inte har tid att stå och göra mina arbetsuppgifter för då hade inte min tjänst funnits....
Ja vad tycker ni är det farligt att lyfta????
Jag anser om det är mitt jobb att göra detta så tänker jag göra detta tills mvc eller kroppen säger i från och då anser jag att jag ska bli sjukskriven när det kommer. Jag jobbar själv på min avdelning och jag vet att dom andra på de andra uppgifterna inte har tid att stå och göra mina arbetsuppgifter för då hade inte min tjänst funnits....
Ja vad tycker ni är det farligt att lyfta????